Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı üretim yönetimi, kalite yönetimi, pazarlama ilkeleri, pazarlama yönetimi, çağdaş pazarlama teorileri, uluslararası pazarlama, pazarlama araştırmaları, halka ilişkiler, reklamcılık, müşteri ilişkileri yönetimi gibi araştırma konularını incelemektedir.
İşletme Bölümü müfredatında, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı tarafından sunulan dersler aşağıdaki gibidir:
Halkla İlişkiler
Hizmet Pazarlaması
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Pazarlama Araştırmaları
Pazarlama İlkeleri
Pazarlama Yönetimi
Reklamcılık
Satış Yönetimi
Uluslararası Pazarlama
Üretim Yönetimi
Anabilim Dalı, faaliyetlerini 1 Doçent ve 2 Doktor Öğretim Üyesinden oluşan akademik kadrosu ile sürdürmektedir:
Doç. Dr. Mehmet Özer DEMİR (Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı Başkanı)